Tuesday, August 12, 2008

feles festiva




LOL-cats är förstås rysligt passé, men det illustrerar så tydligt dagens sinnestillstånd att jag inte kan motstå att lägga ut den (stulen från facebook-gruppen "Grad Students: they're Not Bad People, they Just Made Terrible Life Choices", ni börjar kanske förstå hur det varit senaste dagarna.)

Om jag lygggades hantera mitt prokrastinerande skulle jag var universums envåldshärskare vid det här laget, så mycket energi och tid lägger jag på det. Jag läser aldrig så mycket som när något måste slutföras (under senaste veckan; Born in the USA: How a Broken Maternity System Must Be Fixed To Put Women and Children First, The last professors, The Diana chronicles, en handfull svenska romaner (försöker bättra mig på den fronten) samt omläsning av alla Kate Fansler-deckare. Ga.

No comments: