Wednesday, March 09, 2005

Hinc robur et securitas

Den uppgift som jag slutförde och lämnade in i förra veckan efter mycket om och men, har jag nu fått tillbaka. Jag vågar inte titta. Kanske imorgon. Eller jag kanske ska bli onykter först.

En hattig förmiddag, gick på föreläsning efter att ha legat kvar i sängen alltför länge, hade svårt att sova inatt igen, men höll mig borta från de episka romanerna och nöjde mig med serier. Nu ligger eftermiddagen utsträckt inför mig och ska förhoppningsvis späckas med arbete, såsom en fläskarré med katrinplommon. Jag jobbar på med projektet och kommer kanske att ha ngt intressant att säga om en ung död prins inom kort.
De har flyttat garderoben inne på Carolina, it is very disconcerting.
Jag ska träffa min handledare på fredag för första gången såsom handledare. Nervöst.

Jag har ont om pengar, ingen securitas för mig.
Eller för den delen robur: http://www.robur.se/

No comments: